Hej hopp!

Den här dagen har rullat på. Vi gick upp halv nio och jag började städa :)
Alex somnade sent igår. Han hade lagt sig vid nio, men vaknade igen och somnade inte om förän tolv. Så han blev trött redan vid elva nu på förmiddagen. Har precis tagit en förmiddas lur tillsammans, det var skööööönt.

Nu sitter han och äter banan. Han älskar banan, så fort jag visar honom den blir han skitgladd och börjar skratta och vifta med benen :P

Jag kanske ska ta och äta lite lunch jag med. Vi skulle träffat Beckah och Elmer nu på förmiddagen, men båda ungarna har ju sovit så vi får se hur det blir. Det är inte lätt att planera saker med ungar :D



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Våra små skitungar :-P min sover fortfarande ;-)

2010-05-05 @ 13:10:15
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback