God Morgon!

Igår var vi trötta efter Ullaredsturen. Jag och Alex somnade ihop vid sex och sov till kvart i åtta. Gissa hur länga han var vaken sen? till klockan ett nästan! Det gjorde inget för vi åkte bort till Maria och Fredrik. Gjorde inte så mycket där, hängde i baren och tjötade. Jag och Maria tröttnade på det och kollade på Yrrol istället. Alex var piggelin hela tiden och kröp omkring i sängen. Försökte sno våra chips och godis :)
Skitsvårt det där med att inte ge godis och sånt. Dom där ögonen är ju som en hundvalps. Liiiite fick han smaka, bara liiiiite :)

Trots sen insomning vaknade han strax efter åtta. Vi gick upp och jag har hunnit städa en hel del.
Var nyss uppe på vinden och hämta ner ett gammalt tangentbord så Alex kan låta bli mitt!

Idag blir det mest mera städning och handling på listan. SKA sänka Alex säng och byta lakan som jag köpte igår. Fan vad jag skulle behöva tvättstugan, men det är väl omöjligt att få en tid på en söndag...

Later!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Här somnades det ganska sent också men inte fasen vaknade de senare inte...

2010-05-09 @ 12:55:17
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback