Följ mig!

Hej hopp!
Från att jag startade bloggen har antalet läsare ökat en del. Jätte kul att ha er här :). Hade varit trevligt om fler också vilja följa bloggen med bloglovin. För er som inte vet vad det är ska jag nu berätta:

Bloglovin är en sida där man kan prenumerera på alla sina favorit bloggar. Läser du flera olika bloggar? Skapa dig då ett bloglovin konto. När du valt vilka du vill följa kommer alla dom senaste inläggen upp på din sida. Du slipper på så sätt att skriva in adressen till alla bloggar du vill läsa. Smart va?

Längst ner i vänster kolumnen finns en ikon där du kan lägga till mig på bloglovin.

Kram

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

gör jag redan :-) såklart ;-)

2010-05-18 @ 08:46:49
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback