Barnvakt

Ikväll har jag suttit barnvakt åt Alex "brorsa" Johannes. Vi började med att äta lite Pizza och sen ut och leka. Johannes körde bil och Alex gick med gåvagn på gräsmattan. Sedan ville Johannes åka vagn så jag stoppade i båda ungarna i vagnen och tog en promenad bort till Hannes mormor en snabbis och sen tillbaka.




Datanördar :)











Här hemma har dom två små monstren stökat ner som bara den och jag har kutat hit och dit. Haha, det är krångligare med två nu, dels för att Alex ställer sig upp på precis allt så man måste ha koll på honom och så har vi Hannes som hittar allt möjligt roligt här och var :). Nu är jag helt färdig. Alex var trött han med och somnade bums med lite välling.

Nu ska jag bara koppla av och se om det går någon film klockan nio.

Aufwiedersehen

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

SÖTUNGAR! mys

2010-05-23 @ 21:15:25
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback