Ändrade mig.

Jag var färdig med designen inatt, men jag kände mig inte nöjd så för en stund sen gjorde jag om den. Nu är jag nöjd :)

Fick sova till 8 idag i alla fall. Är ganska trött, men inte så farligt. Är ganska morgonpigg av mig så det kommer väl om en stund.

Vi har ätit frukost och varit på promenad med vovven. Alex har absolut INTE bra morgonhumör. Då blir han lätt uttråkad, trött och tjurig. På kvällen däremot är han en underbar liten ängel. Man får hitta på lite trix för att stimulera honom. Det senaste är russin (både roliga att plocka med och goda att äta) och sätta fast hans matskål med sugpropp på bordet och hälla i lite vatten. Skit kul att få plaska lite :D.





Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det gjorde du bra! Läckert blev det här inne :-)

2010-05-04 @ 10:39:40
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback