Aaaaaaah, sovit gott :)

Alex somnade vid åtta igår kväll. Vaknade efter tre inatt och fick välling. Somnade om och vaknade igen vid sju. Jag la honom bredvid mig och tänkte vi skulle mysa lite, då somnade han om igen. Sov till halv nio. Skit gott.

Mamma ringde precis när vi vaknat. Hon hade tittat på videon när Alex klappar händerna igår. Då fick hon abstinens och kommer och hälsar på senare idag :D. Jag hade också haft abstinens utan honom, hehe.

Fick hoppa upp ur sängen, slänga på mig kläder, byta blöja på Alex och sen ut med Bamse. Han var extremt skitnödig!

Emmelie kom på morgonkaffe och småprat. Nu ska jag se om jag får tag på Beckah så ungarna kan leka lite idag.

Niclas ska vara borta hela kvällen i gårdslokalen här på assberg. Ska fota en jobbakompis familj, plus jobbarkompisens systers familj. Big fotosession :D. Katching!

Babbel, babbel, nu sluitar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback