Skrev en dikt till min son.

♥ ALEXANDER ♥
Mitt lilla charmtroll, så ljuvlig och mjuk,
jag blir helt galen, jag blir helt sjuk.
Sjuk av lycka, sjuk av sång,
du värmer mitt hjärta gång på gång.

Min lilla groda, så underbar och livlig,
jag blir så glad, jag blir så ivrig.
Ivrig i sinnet, ivrig i själen,
tänk att du kom till denna världen.

Min lilla prins, så fantastisk du är,
jag blir så glad, jag blir så kär.
Kär i skratten, kär i gråten,
hos mig kommer du alltid bli förlåten.

Min älskade pojke, så rosig och frisk,
jag är så förtrollad, det finns ingen risk.
Risk att jag går, risk att jag glömmer,
nyper mig i armen jag tror jag drömmer.

Min älskade son, är du verkligen sann?
Jag tror jag svimmar, jag tror jag vann!
Vann den bästa, vann en vän
DU den eviga kärleken .







Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

superfin! en till sak du är bra på ju :-)

2010-03-13 @ 00:57:02
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback