Jag.

Ja, nu har jag så tråkigt så nu skriver jag lite till :). Det har varit många bloggläsare här idag. Välkomna :)
Inte för att mitt liv är särskilt intressant direkt. Jag antar att dom flesta läsare känner mig :P

Tre saker ni inte vet om mig

Jag är livrädd för att få stryk :). Jag har aldrig slagit någon, fast jag har velat jävligt mycket ibland, enbart för att jag är livrädd för att få smäll tillbaka :D

När jag och Niclas bråkade slängde jag en tallrik i golvet så att den gick i tusen bitar. Jag har alltid velat prova och när adrenalinet pumpade passade jag på :P


Jag har rökt fimpar från marken i mitt förra husområde för att jag försökte sluta och inte klarade det längre...

Nu ska jag även bjuda på en otroligt vacker bild av mig. Vet inte riktigt hur gammal jag var, men tror det var i typ 2:an eller 3:an.



Snyggast är ju outfiten ;)

Jag önskar att jag hade en talang. Någonting att sysselsätta sig med. Men det är inte kul att försöka göra någonting som bara blir totalt misslyckat. En del saker kan man träna sig till visst, men den riktiga talangen sitter ändå i blodet, så man märker rätt snabbt om man kan bli bra eller inte. Min pappa kan t.ex rita och måla. Jag suger på det! Jag kan inte sy, jag kan inte sjunga, jag kan inte inreda, pyssla, spela instrument, fota, retuschera, koda osv osv. Haha, jag är totalt värdelös :D Så vad fan ska man hitta på när man har tråkigt????
Hmm... får klura på det lite :)




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Du kan väl baka? är bra med barn och hundar? och är väldigt bra på att vara en bra kompis :-)



Fan så söt på bilden! HÅRET! oh my god! så sött (man ja, jobbigt att ha såklart hehe).



Dina tre fakta som man inte vet - hehehe trean där har jag med gjort förr MÅNGA! gånger, man bara eldar lite på filtret för att döda eventuella bakterier och så är det bara att röka. USCH s men är man desperat så är man :-P

2010-03-12 @ 20:46:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Bakar gör jag ibland, men det tycker jag väl inte är jättekul. Hade varit roligt om man var grym på att typ dekorera bakelser o sånt i så fall :)



Haha, söt, ser ut som ett miffo :P



Tack för kompis komplimangen :)

2010-03-12 @ 20:52:52
Postat av: Annelie

Men du bruden.. Du var ju skitsöt på bilden. Du ser ut som en förvildad Pippi Långstrump utan flätor.. =)

2010-03-13 @ 00:43:11
Postat av: Johanna

Haha. Lustigt nog så kallades jag för Pippi av alla som visste vem jag var, från att jag var 14 till 20 :)

2010-03-13 @ 00:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback