Tand på gång??

Jag undrar om inte Alex är på väg att få en tand i alla fall. Trodde ju det skulle dröja länge, både jag och Niclas var jätte sena med det. Men det ser ut som att det är en på väg. Svårt att titta för alex räcker bara ut tungan när man försöker :P. Men han var jävligt gnällig igår och har vaknat och gnytt många gånger inatt. Får se om det ploppar upp något snart.

Häromdagen upptäckte Alex att tvättmaskinen är rolig att titta på. Han satt där inne säkert en kvart och stirrade :P

Byta blöja på sig själv kanske?? :P

 

Den dagen fick han fisk till middag som han kletade ut i hela ansiktet och på händerna. Det stinker ju som bara den! Var tvungen att bada honom efteråt. Men det tycker han iof är jätte roligt.

Planerna för idag är att göra så lite som möjligt. Ser grått ut på himlen, börjar det regna hoppar jag över långpromenaden. Jag ska ta hand om disken och sedan ska jag inte lyfta ett finger mer idag. Bara gosa med min son och försöka ta igen lite sömn när tillfälle ges.

Min pappa har gjort musik och lagt in Alex prat och skratt till det. Alexanders sång :). Jätte gullig. Jag ska bara fundera ut hur fasen man lägger upp en ljudfil så ska ni få höra :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Alex godingen. Tvättmaskinen var en bra barnvakt :-P

2010-03-17 @ 17:31:39
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback