Spruta

Var inne på Markhälsan imorse och fick min Tbc spruta. Sved lite grann bara. Dom sa att det kanske skulle vara och gegga lite i några dagar. Skulle försöka hålla det torrt och duscha med plast på. Sicket krångel för en lite vaccin :). Än så länge varar det i alla fall inte. Ser inte ens vart dom tog den nånstans, men det kommer senare kanske. Alex var ett charmtroll som vanligt. Smilade åt alla i väntrummet och åt undersköterskan, sen somnae han i bilbarnstolen.

Efteråt åkte jag hem och hämta Bamse, stoppade Alex i vagnen och tog en promenad ner till byn. Där hälsae jag på svärfar och hans fru Lisbeth. Vi fikade. Lussebullar och munkar :). Alex fick säkert en halv munk av Lisbeth. Jaja, man ska väl skämmas bort hos farfar och "farmor".

Ikväll kommer Beckah hit med Elmer för att Niclas ska fotografera honom. Ska bli kul att se hur det blir. Jättebra tror jag. Är man en söt unge blir det söta bilder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback