Söndag.

På söndag morgonen gick vi upp och åt frukost. Vi hade bestämmt oss för att åka och shoppa på kungsmässan. Det var min present från Niclas. Mamma och pappa fick vara barnvakt. Pappa tog Alex ut i barnvagnen på en promenad när vi åkte. Stolt morfar :)

Hittade en del på kungsmässan. Köpte kläder (som Niclas betalade då) sen hitta vi en vårjacka till Alex och Niclas köpte Jacka och lite kläder till sig själv. Min bror va också med. Han köpte strumpor :P


Tunika och jeans leggins från Gina Tricot


Korta, svarta jeans och tunika från Cassels Modehus

På eftermiddagen begav vi oss hemåt igen. Prövade min nya dammsugare när jag kom hem. Så lätt och tyst, helt underbar :) På kvällen kom Svärmor med familj och jag fick en bukett blommor. Sedan var jag totalt slut. Skit trött verkligen, så trött så jag mådde illa hela resten av kvällen. Vi låg och slappade och kolla på nästan alla dom första avsnitten av "Solsidan". Så jäkla bra och rolig serie :P

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kul med massa nytt :-) låter som en riktigt bra dammsugare!



Solsidan missar jag ju jämt!

2010-03-29 @ 17:26:42
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag lägger in de redigerade bilderna i stort format på ditt USB-minne, småbilderna kan du högerklcka och sno på facebook om du vill (eller i bloggen men där sitter de ihop i grupper om 5-6 bilder) jaaa de blev sååå söta :-)

2010-03-30 @ 12:53:52
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback