Morgon.

Alex sov jämte oss inatt. Han velade så himla mycket igår kväl.. Trött var han, men han skulle ändå snurra runt och vända sig på mage och hålla på. Han somnade en gång i sin säng, men då hade han lagt sig rakt över hela med fötterna utanför spjälorna. Så kunde jag ju inte låta hono sova, så när jag flyttade honom vaknade han igen och började krångla :P. Han har sovit rätt okej inatt, men vaknade några gånger. Han är lite snorigare nu igen och hostar en hel del. Men glad och söt ändå :)

Igår kväll var jag hos Emmelie på en kaffe. När jag kom ner igen kom hanAlex i sin gåstol med uppsträckta armar och grinade mamamamma :) Självklart säger han inte mamma på riktigt och förstår att det är jag. Det är vanlligt bebisjoller, men det kom så himla lägligt när jag precis kom innanför dörren :D Han har aldrig sagt mamma så tydligt iaf så det är kanske på gång. Vore ju roligt :). Men såklart när han är ledsen då låter det mammamamamma, när han är glad då låter det pappapppapa :)

Han var för söt när han sov i bilen hem igår. Ser inte bekvämt ut :D.


Kommentarer
Postat av: NiclasAlex :)

Det är ju för att pappa är rolig som han gör det när han e glad :D



Vår lille prins!

Världen har aldrig tidigare skådat något så vackert! <3

2010-03-09 @ 11:11:01
URL: http://www.nolltretton.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

han säger nog mamma på riktigt. de är inte dumma de små, faktiskt :-) han är ju ändå ett halvår så det är helt okej att första orden kommer och det där lät ju som att det var på riktigt :-)

2010-03-09 @ 14:30:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback