mitt i veckan

Onsdag var det då. Stackar Alex är riktigt hemskt förkyld denna gången. Näsan rinner av tjockt, grönt slem hela tiden. Idag hostade han också upp slem. Ögonen är röda och pannan varm, men ingen feber. Han är som tur är på bra humör i alla fall. Tjötar lika mycket som vanligt :P

Idag tänkte jag åka och handla ordentligt på MM  (Mat i Mark). Ska se om svärmor vill passa Alex under den stunden. Niclas kommer ju hem så sent varje dag, då vill man laga mat och äta o sånt. Bättre att handla på dagen. Hade först planer på att ta ICA Maxi i Borås först, men nä, orka.

Först behövs det lite morgonkaffe, funderar på vart jag vill dricka det ;)




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja du hade gärna fått komma hit på morgonkaffe, ska precis sätta på men jag gissar att eventuell magsjuka inte är jättelockande? :-P



Stackars Alex-kraken då. Hoppas det går över snabbt, jobbigt med en massa snor och slem.

2010-03-31 @ 11:51:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Går inte kommentera inlägget om lägenheten men va trist att ni inte fick den :-(

2010-03-31 @ 12:17:55
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback