Min Mamma

Idag fyller min älskade mamma 45 år. Grattis på födelsedagen!

Till den viktigaste kvinnan i mitt liv

Hon, kvinnan som gett dig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.
Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.
Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,
Jag pratar förståss om allas våran kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli detsamma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.



Världens bästa och vackraste mamma


Världens bästa mormor <3

Kommentarer
Postat av: nina

tack Johanna

2010-03-21 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback