Home sweet home

Nu var vi installerae hemma igen. Blev två nätter hos mamma och pappa. Igår hade mamma kalas. Min moster och min morbror med familjer kom och min farmor och farfar. Det var trevligt att träffa dom igen. Mamma fick i present av sina syskon att gå en heldag på spa. Jag ska följa med den 10 April. Få massage, äta gott, bada, träna och slappna av :). Ska bli najs!

Alexander har varit så snäll och duktig hela helgen. Han sitter i sin matstol och pratar och leker. Roligast har han haft i gåstolen. Farit runt som en dåre och jagat efter hundarna :P







Idag åkte vi hem relativt tidigt. Skulle vara på markhälsan mellan 10 och 12 för att göra ett test. Ska ta tbc vaccin på torsdag. Förr, typ när morsan var liten, fick alla vaccinera sig mot det. Sjukdomen dog nästan ut, så dom slutade med det. Jobbar man inom vården får man vaccinera sig mot det, då gamla har lättare att få det.

Efter det åkte vi till Maria. Hennes vovve Ozzy fyller 1 år idag så Bamse var bjuden på kalas :P. Tyvärr råkade jag klanta till det när jag skulle överföra bilder och raderade dom :(. Ozzy hade iaf ballonger och dom fick smörgåstårta, med korv, ost, skinka, leverpastej och levergodis. Det tyckte dom var smaskens! Till mig och Maria blev det jätte god cheescake med hallonsås.

När jag kom hem var Alex trött så vi la oss i sängen ihop och sov nån timma. Efter det gick vi över till Alexanders faster Felicia som också fyller år idag. 11 år. Hon fick en present och vi fikade. Nu är jag hemma igen och har inget mer att utföra idag tack och lov. Nu får det vara bra en stund :P

Morbror Andreas bär på lilleman


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

åååh en spa-dag låter inte helt dumt! :-)

2010-03-08 @ 21:03:12
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback