hemlisen

Jag får väl ta och avslöja hemligheten jag pratat om. Tyvärr blev det inte som vi hoppats. Det var en jätte fin lägenhet vi va och kolla på. Ligger i Kinnasten. Tvåplans lägenheter med egen ingång och hall på bottenplan och boendeplan en trappa upp. Den var i jättefint skick och vi var så sugna på den. Men vi satte en gräns på hur mycket vi ville lägga. När det blev överbudat gav vi upp. Man vill ju inte lägga hur mycket som helst på en lägenhet. Det var synd, men bara att leta vidare. Vi har bestämt att vi ska flytta i alla fall så fort vi hittar något. Vore ju väldigt bra om vi kunde göra det före Alex ska börja dagis så man vet vart man ska sätta honom. Annars kommer det bli att han får byta och det är ju lite tråkigt.

Satt förresten med det igår och räknade ut hur länge jag kan vara hemma med Alex. Dagarna räcker till mitten av December, men det är ju ingen tidpunkt att skola in för dagis direkt, precis före jul. Så jag tänkte börja skola in honom i mitten på november. TYpiskt att dagarna inte räckte hela året. Januari hade varit mycket bättre, men då får jag ta ut mycket mindre varje månad och det blir inte bra heller. Så november får det bli helt enkelt. Sen vart han ska har jag inte bestämt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback