Happy

Idag känner jag mig glad. Livet är ganska så trevligt just nu :). Jag älskar min son, min pojkvän, min hund, min familj och alla mina vänner. Allting flyter på för tillfället. Jag må vara trött, men det hör till småbarns tiden så det gör inte så mycket. Det är helt enkelt underbart att vara mamma, att vara kär, att vara lycklig!

Alexander har det också så bra med många lekkompisar som han tycker så mycket om. Idag var Johannes jätte snäll och delade med sig av sin saft :). Stod och matade honom med flaska och sen skulle han hålla honom och gå iväg. Dom är för söta ♥
Oså har vi lilla Elmer som också är jätte kul att leka med. Det är roligt att se dom ihop. Dom verkar verkligen gilla varandras sällskap fast att dom är så små. Alex asgarvar åt Elmer så fort han rör sig en centimeter :P ♥

Idag är den hemliga dagen :P. En del vet vad jag pratar om. Resten får inte veta på ett tag förän allt är färdigt, eller inte färdigt, det återstår att se. Vi hoppas*

Love u all!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Underbart när livet leker :-) <3



Hoppas idag ;-)

2010-03-24 @ 11:50:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: ozza

Härligt att du mår bra gumman o att livet leker! underbart!! hoppas hoppas verkligen det går vägen, håller alla tummar o tår jag kaaan..=)kram

2010-03-24 @ 13:57:49
URL: http://ozza86.blogspot.com
Postat av: lina

är du gravid??

2010-04-14 @ 22:25:16
Postat av: Johanna

Nej inga fler barn på G nu :)

Det var en lägenhet vi kollade på som vi tyvärr inte fick.

2010-04-14 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback