Gårkvällen

Uppe med tuppen idag. Alex vaknade 05.40. Fick välling, somnade om i ett par minuter innan Niclas väckarklocka satte igång och väckte honom igen. Då var det kört. Vi låg kvar i sängen till tjugo i sju och "tjötade" lite :)
Så nu har jag all tid i världen att sitta här, dagen har ju inte ens börjat. Kryper nog tillbkaka till sängen när Alex vill sova igen. Senare blir det avslutning på babysimet. Jag har missat typ hälften, men jaja, så kan det va. Kommer inte gå någon fortsättningskurs i alla fall. Det är så jäkla bökigt att bada. Jobbigt också att ha den där tiden varje vecka man måste passa. Nej det får va!

Så gårkvällen var det ja. Hade som sagt Johannes här i några timmar. Gick hur bra som helst. Mysigt med två ungar ju :). Självklart ska jag ha fler. Kan ju inte bara ha en stackare utan syskon. Tur att han har en låtsas brorsa så länge. Han är så snäll mot honom så. Alex somnade på kvällen, efter en stund vaknade han och började gråta. Johannes gick in och ställde sig vid spälsängen och stod där hela tiden tills jag kom in med välling :)


Leka




Leka tillsammans


Mysa






Sist men inte minst bjuder jag på Johannes fotografering av mig :P


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Sötisar då.. O johannes e mästerfotograf ser jag:)

2010-03-03 @ 09:18:02
Postat av: Johanna

Javisst är han :) Blivande modellfotograf :P

2010-03-03 @ 10:19:57
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha snyggaste bilden den sista :-)

2010-03-03 @ 11:11:56
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback