Dags att uppdatera

Nu har jag inte varit inne och skrivit över helgen. Vi har varit hos mina föräldrar och jag har inte ens varit inne på internet under tiden. Ska försöka uppdatera under dagen.

Vi börjar med fredag.

Det var en riktigt härlig vårdag i fredags. Här var 15 grader varmt och soligt. Klart att det är fint väder på min födelsedag :)
Jag satt upp Bamses krok och snöre i trädgården som legat i förrådet hela vintern. En lycklig Bamse fick vara ute mycket den dagen :)

Vi tog också en långpromenad runt omkring här och gick in en sväng på lidel på vägen. Köpte lite städartiklar och sånt kraffs. Alex fick också gunga för första gången. Han var både förtjust och förskräckt. Han satt mest och tittade och undra vad som hände :)
På kvällen åt vi våfflor och tittade på film och bara tog det lugnt.

Det var en härlig dag!












Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

blev så sugen att gå ut och gunga med Elmer när jag läste i fredags att ni skulle ut men jag satt ju fast inne med Alvin :-/

2010-03-29 @ 12:55:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Japp! Två bebisgungor :-) ni får komma hit när solen kommer tillbaka :-)

2010-03-29 @ 13:02:45
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback