Borsta, borsta :)

Idag var jag jäkligt redig och hann med totalstäd av lägenheten under förmiddagen. Urban och Emmelie var här på kaffe emellan också.

Igår fick Alex borsta...munnen :). Eller ja, han tuggade på tandborsten. Tänkte att man lika gärna kan börja nu i alla fall om tänderna är på väg. Han tyckte tandkrämen smaka gott:P





Dom senaste dagarna har han börjat skratta på något roligt/underligt sätt. Han liksom rynkar på näsan, kisar med ögonen, ler stort och fräser med näsan. Han ser för rolig ut. Har inte lyckats fånga det bra på bild med min skit digitalkamera. Niclas får göra det med sin systemkamera. Den klickar lite snabbare om man säger så. Tok sött är det.

Nu ska jag ta hand om min lilla prins!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hihi borsta tandköttet är också skoj och så är det ju bra om det kliar :-) bra att få in vanan också.

2010-03-18 @ 21:30:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback