7 månader

Idag blev han 7 månader gammal min lilla prins. Första steget in på andra halvåret är taget. Sötare och sötare blir han om det nu är möjligt :). Älskar honom så fruktansvärt mycket! Utan honom vore livet ingenting.

Idag har han träffat sin kompis Elmer och lekt och "pratat" lite grann. Dom är så goa knoddisarna.

Jag tror att Alex kan säga titta. Eller ja, han kan säga titta. Frågan är bara om han härmar det eller om det är ett vanligt joller ord. Han använder det alltså inte i dess mening (t.ex säger titta och pekar på saker) utan sitter för sig själv med sina leksaker och hasplar ur sig det typ: titt, titt, titta :D Gulligt i vilket fall.

Nu ska jag gå ut och rasta min prins Nr 2 (stackaren, i två år fick han vara Nr 1 :P) sen blir det nana kudde och det ska bli skööööönt. Snälla, snälla Alexander sov ordentligt i natt!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Grattis sötisen :-9



Men visst sa han väl "Hej" idag med? Eller var det något annat ord glömsk jag vet att han sa ett ord iallafall. Eller två? Eller har jag snurrat till det? Först i köket och sen i vardagsrummet?

2010-03-17 @ 23:24:37
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback