Utvilad.

Alex somnade klockan 12 igår kväll. Som tur var sov han ända till 10 imorse. Har sovit så gott, så nu känner jag mig pigg och utvilad. Härligt.

Om en stund kommer Maria hit. Vi ska handla och ta en promenad med vovvarna. Än så länge är det uppehåll här, fast det är grått och trist.

Bokade biljetter till premiären av Eclipse imorse. Ska bli skoj att se dan. Som vi har längtat! Synd bara att man får vänta till hösten 2011 innan den sista filmen kommer :(. Den som väntar på nåt gott...

Nu ska jag klä på mig efter min dusch. Tur att badrum har frostade fönster, när jag klev ur duschen stod målaren utanför och målade :)

later!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

haha den målaren var rätt snygg med va? :-P

2010-06-11 @ 16:24:23
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback