Trött! + besök

Shit, mina ögon är som grus. Jag kände inte alls på jobbet att jag var trött, men i bilen hem. Hade kunnat lägga mig och sova ögonaböj, men det har jag absolut ingen lust med :)

Jobbet var helt okej. Roligt att träffa en del som blev jätteglada att se mig igen. Särskilt en av mina favoriter som sa: "Jag minns när du skulle sluta och då tänkte jag, gud va lång tid hon ska vara borta." :)
Men nu är jag tillbaka. Behöver komma in i rutinerna igen, kände mig lite långsammare än vanligt. En del har ju förändrats också som jag måste lära mig. Men annars gick det bra och dagen gick fort.

När jag kom hem hade Niclas städat, diskat, dammsugit och tvättat TRE tvättar. Duktig karl! :)

Mina föräldrar och min morfar kom på besök. Morfar kommer ifrån Trinidad och nu bor han där minst 6 månader per år. Han var hemma på en snabbvisit nu och reser tillbaka igen på tisdag. Därför ville han såklart träffa lilla Prins Alex innan han åker :).

Just nu sitter jag och pillar lite i photoeditor och lär mig att retuschera och trixa lite. Ska strax skriva mer om det :)


Alex och gammel Morfar


Min mamma


Min pappa

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja det var en duktig karl :-)

2010-06-21 @ 00:30:26
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sofia

oj vilken ung mamma du har, hur gammal är hon? Ni ser ju nästan lika gamla ut! Nice!

2010-06-21 @ 21:10:56
Postat av: Johanna

Mamma var 21 när hon fick mig. 45 år gammal är hon nu :)

2010-06-21 @ 21:19:23
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback