student eller inte?

Det är meningen att jag senast klockan 14 idag ska ta mig till mamma och pappa. Vi ska sedan vidare till min Kusin Cecilias student, GRATTIS!

Jag hade sett fram emot detta. Jag träffar väldigt sällan min pappas släkt och ingen av dom har träffat Alexander. Så detta skulle bli jättekul, MEN, så ska ju någon idiot gå och förstöra min bil. Jag vet inte om dom hinner bli klar med den tills jag behöver åka. Dessutom var den full med glas och jag vet inte om dom städar det på bilverkstaden (borde dom göra för den timpengen!). Gör dom inte det måste jag hitta nånstans att städa den. Kan inte ta min vanliga dammsugare och fylla den med glas direkt. sucka!

Jaja, vi får se när dom hör av sig, kanske går att ringa och puscha på lite?


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh detta är bara för tråkigt :-(ja jag tycker du ska ringa. Ring och säg att du bara försöker planera dagen om du ska få åka på studenten eller inte. Det kanske får dem att skynda på lite ;-)

2010-06-03 @ 08:10:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback