Morgonen var bra i alla fall :)

Startade med en kaffe hos Annelie, sedan gick vi över till Susanne och hade stort kafferep :). Alla på gården som umgås var där typ. Alex hade massa barn att leka med och allt var frid och fröjd :D















Åkte och lämnade in bilen förut. 1600 kommer detta att gå på. JAG måste BETALA massa pengar för att någon annan förstört min ruta. Det är förjävligt!!

Maria var snäll och hämtade mig från bilverkstaden, sen tog vi en promenad runt velingstorp. Det går jätte bra med socker dieten förresten, har inte känt mig ett dugg sugen idag faktiskt. Fick låna Marias bil förut och åka och handla. Köpte nötter istället för nån annan skit och veckohandlade så det inte blir något mer besök till affären. Det brukar vara lurigt att springa i affären för ofta.
Tack för hjälpen Maria!

Har nyss tagit ett mys bad med Alex och sedan nattat honom. Han har bara sovit en gång idag och varit ute resten av dagen så han var super trött nu. Fina älskade prinsen. Han värmer mitt hjärta till 1000 grader minst ♥



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Men shit 1600 :-( fan så tråkigt :-( kram!

2010-06-02 @ 21:01:37
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback