Men åh! + film

Samma visa om igen. Han vaknade, fick välling, men somna han om?? NEJ. Nu ska vi vara vakna igen. Suck!

Han sitter och jobbar med pappa nu. Jag höll på som sjuttan med att göra en ny header. När jag väl var färdig upptäckte jag ett fel och orkade bara inte göra om allt igen. Så nu gör Niclas det istället. Han jobbar mycket fortare än mig :-). Men han har mallen på den jag gjorde framför sig, så det är jag som designat den. Bäst att säga det, för han vill nog inte förknippas med min "konstiga" stil :)

Har inte blivit av att jag kollat på filmen än. Fastnade framför datorn som vanligt. Får väl ta och se den nu då så får Alex krypa omkring och störa...

Blir denna Beck filmen:



Har redan sett nästan alla, men missat denna. Handlingen verkar ju skitspännande:


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

gillar nya headern :-)

2010-06-13 @ 02:09:14
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback