Måndagslistan

Här kommer veckans måndagslista som ursprungligen kommer från jennyn.blogg.se

Idag är jag glad för att:

Jag och Beckah ska få en Cannon eos 550D (Den var svår att lista ut va?)

Niclas ska lära oss att fotografera med en systemkamera :)

Jag har ätit mycket mindre sött den här veckan

Vi har haft fantastiskt sommar väder som jag hoppas kommer tillbaka

Min pappas släkt har fått träffat Alexander och tyckte han var super charmig

Niclas har designat en T-shirt som många vill köpa :)

Jag har fått höra massor utav gånger hur söt Alexander är ♥

Jag har lätt för att släppa saker och gå vidare. Betalde räkningen för min krossade bilruta utan att blinka
:P

Alexander har gett mig många goa skratt och mycket kärlek (varje dag sedan den dag han föddes).

Jag älskar mina vänner och alla som jag känner och umgås med!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback