lugnt.

Har varit en lugn dag. Hade svärmor med man på besök. Dom hade med sig rabarber paj, JA jag åt den. Det kommer bli lite fuskande med sockret. Det är ju sommar för sjutton! :). Jag köper i alla fall inte hem någonting och låter bli på veckorna, vilket är en grov skillnad mot innan.

På kvällen åkte jag till bingohallen med Emmelie. Vi vann inget som vanligt, men det är skönt att komma bort. Kan tänka mig att en del tycker det är löjligt och att bingo är för kärringar. Kan säga att dom flesta där är medelålders och det är faktiskt KUL!

Stod och skulle öppna vårat vardagsrums fönster förut. Det satt fast så jag fick banka och putta. Då hör jag Alexander bakom mig stå och asgarva. Vände mig om och han står vid bordet och skrattar och pekar på mig! haha, han tyckte visst det var skitkul att jag fick kämpa :P

Tog en svängom med rockringen också. Börjar få mycket bättre kläm på det nu och det känns verkligen efter en stund! Blev helt svettig och trött. Hoppas det ger resultat i längden.

Nu ska jag ta hand om min kvällspigga son.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hehehe här är en till fuskare ;-) LÄSK flera gånger :-P

2010-06-06 @ 23:02:04
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma

Ja jag och den tjejen är kompisar än vi är kompisar sen 11 år tillbaka så vi känner varandra bra. Och hon vet varför jag inte besökt henne och accepterat det !!!!



har man inga pengar och råd och köpa nått är det inte kul och se folk bygga hus och köpa bilar. Likaså min bästa kill kompis vet om vad jag tycker om detta och berättar inte när han köpt nya dyra saker och accepterar detta med...

2010-06-07 @ 08:55:01
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback