kom kom kom

Åh gud vad jag längtar ihjäl mig efter kameran :D. Fota, fota! Det bästa av allt nu är att JAG bestämmer över kameran och kan fota hur mycket jag vill, när jag vill och vad jag vill. Åååååh vad jag är glad!! :D

Hade svårt att somna igår kväll. Har fått Alex förkylning och fick sån jäkla rethosta. Munnen vätskade sig onormalt mycket och varje gång jag svalde kliade det i halsen och jag började hosta. Så jäkla irreterande.

Nu sitter man här med morgonkoppen kaffe och världens finaste son äter sin smörgås. Regnet öser ner så dagen blir väl instängd igen. Ikväll ska vi se på film. Blir nog Wolfman.

later!






Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha sämsta haklappen ever! Elmer hade sin exakt likadana på sig idag och var naken under. Efter frukosten så satt halva trycket fast på hans hud! Snyggt värre! Gick inte bort med våtservetter heller... så han är helt gråsvartflammig på bröstet nu.

2010-06-09 @ 10:17:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback