Kameran

I fredags kom äntligen min UNDERBARA Canon eos 550D. Me loves it alot!

Har inte haft så mycket tid i helgen att fota och så, men lite har jag testat. Mest tagit kort på skit saker för att testa inställningar och så. Nu har jag även suttit och fixat med ett par bilder på Alex för att lära mig lite sånt också. Vilken djungel av grejer, jag blir TOKIG! Inget tålamod alls för sånt. Jag gillar att bara kunna, inte behöva lära mig :).

Ska skriva mer om vad jag tycker om kameran längre fram. Måste få mig en riktig bild först.
Jag är i alla fall såååå glad över att ha en sån här i min ägo!







Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sötaste Alex

2010-06-21 @ 00:28:58
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback