Jobb o jobb o jobb :)

Imorse ringde klockan 05.55 KUL! Upp och hoppa. Niclas var redan uppe. Alex väckte oss vid halv fem och sen kunde Niclas inte somna om igen. Jag gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Dagen rullade på fort. Allt gick jätte bra. Tog en runda med alla nya människor som kommit under året jag varit borta (jobbar med hemtjänst om någon missat det.)

Efter jobbet åkte jag och handlade lite. Kom hem och mötte min oerhört glada son i dörren som stäckte ut armarna och sa "mamma". <3

Tog med mig honom ut på gården i solen. Han lekte med boillar tillsammans med sin Faster Felicia och hennes kompis Celine. Jätte kul hade han. Var nog ute nästan två timmar.

Nu håller vi på med maten. Färskpotatis, grillat kött och majs. Ska bli gott. Jag är VRÅL hungrig. Har hunnit med en tvätt och lite plock också. Första gången jag ens sätter mig ner nu på hela dagen. Trött? Svar JA!

Livet rullar på :)

Kommentarer
Postat av: A

det va kul att ni tittade förbi det va mitt första vuxna möte idag :-)

ha en skön och fin kväll

2010-06-26 @ 17:43:39
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Va? Är Felicia Alex Faster? :-o

2010-06-27 @ 09:26:07
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback