Grymt!

Satt och kollade in lite om kameran som ska anlända i mitt hem. Tydligen har den Full HD videoinspelning också. Man kan till och med göra filmer i bra kvalite. Detta kan bara inte bli bättre! :D

Gick och handlade med mina två pojkar förut (Alex och Bamse). Passerade en grön fin äng full av gula smörblommar. Perfekt att ta vackra sommarbilder på. Nu har ju lite tråkigare väder kommit tillbaka, men jag hoppas verklligen det blir fint igen under den här testmånaden då vi ska prova och recensera kameran. Vill verkligen ut i naturen och fota fina bilder.

Har ju massa söta obejkt förutom  mina egna. Vill gärna fota pluttisen Johannes ihop med Alex. Få några fina kompisbilder på dom. Dom är ju trots allt "bröder" :). Och fina utomhus porträtt på Hannes.

Utöver bilder på barn och sånt så vill jag pröva att få till andra häftiga bilder och använda lite olika inställningar för att få till skärpedjup, skuggningar, motljus osv. Shit vad jag är glad åt detta. Jag kommer bli helt såld. Niclas pratade lite om inställningar och sånt.  Då började lite komma tillbaka från skolan. Jag gick ju media och hade foto som ett av huvudämnena. Dax att gräva fram dom där kunskaperna.

Pappa är förresten också en källa till kunskap. Han fotar också och kan allt sånt där med inställningar och ljus o skit. Han var måttligt avundsjuk :P




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Räkna med att någon här kommer behöva hjälp :-P s jag kan NADA och har aldrig kunnat :-) men är tacksamt nog hyfsat lättlärd :-)



18 megapixel har den med :-D tråkigt ;-)

2010-06-07 @ 19:38:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lena

Vad snyggt med bild i kommentarsfältet! I like!

2010-06-07 @ 19:43:40
URL: http://darlingexpress.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback