Förkylda.

Jahopp. Det var ett snorigt gäng som vaknade klockan 7 imorse. Näsan bara rinner på Alex och han hostar, på mig och Niclas värker halsarna och näsorna är täta. Härligt med en liten familje förkylning :)

Emmelie var nyss här på kaffe och vi överförde lite bilder till henne på Johannes och några av hans kusiner. Har lite planer på annat vi ska fota. Men det ska bli en present så det kan jag inte tala om. Eller, ja det kan jag väl egentligen för personen läser inte min blogg, men ändå.

Idag ska jag mest ta det lugnt. Lite småstäd bara, men jag ska spara på krafterna till jobbet ikväll. Känner mig väldigt seg just nu, men det får bli väl.

Tänkte ringa försökringskassan och ändra lite i föräldrardagarna, men jag la på igen. 501 i kön!! Nej, tack!

Nähe, om man skulle ta och betala tråkiga räkningar då...

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

501 HAHAHA jag sitter med 1177 i telefon och var lite gnällig över att vara nr 13 ;-)

2010-06-28 @ 10:42:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

haha jaa, folk är blinda och dumma i huvet ibland:)

2010-06-28 @ 13:13:09
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback