En sån där grå dag.

Blickar fram mot en vecka i molnen och regnets tecken. Som det ser ut nu på SMHI är prognosen inget vidare. Det är så tråkigt att försöka hitta på saker inomhus. Alexander stormtrivs ute och roar sig lätt själv med att plocka gräs, titta på andra barn, krypa omkring osv. Hemma är det svårare. Inte lika spännande att vara mellan samma väggar som man alltid är.

Får se till att hälsa på folk och hitta på småsaker i veckan ändå. Jag har ju bara två veckor kvar tills jag börjar jobba igen...

Dagen har i alla fall hittills gått till så att vi gick upp, tog en promenad med hunden i duggregnet, hade Emmelie på kaffe besök, diskade och röjde. Alex sover nu sin middagstur och jag sitter här. Ska leta upp nåt gott recept att laga till middag. När han vaknar tänkte jag gå till affären om det inte totalt spöregnar.

Idag fick Alex för sig att man kan klättra i gåvagnen. Han lyckade klättra upp och sätta sig i den helt själv :)






När man nu ändå måste vara inne så är favoitplatsen badrummet. Tvättmaskinen är alltid spännande och annat som finns därinne :)





Nu, ME TIME!
Välkommen åter :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Haha sötisen som klättrade upp där då :-)

2010-06-07 @ 14:11:18
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Haha sötisen som klättrade upp där då :-)

2010-06-07 @ 14:11:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback