Bvc besök idag.

11.30 ska vi ner till Bvc idag. Ska bli spännande att se hur han har vuxit idag. På 8 månaders kontrollen vägde han 8570 och var 73 cm lång. Annars tror jag inte det är något särskilt därnere idag. Om hon sa något till mig sist så minns jag inte det nu :P

Igår somnade Alex klockan halv ett. Då hade han varit vaken sedan fyra på eftermiddagen. Skitunge. För några dagar sedan sov han bara en gång på dagen också, men då vaknade han klockan två. Jag kunde gå och lägga honom vid nio på kvällen och allt var frid och fröjd... tills han vaknade efter en timme och var pigg igen! Inga sätt funkar helt enkelt. Hoppas bara att han kommer ur det här snart.

Som tur är, så är han åtminstone pigg och glad och inte trött och gnällig i flera timmar och vägrar sova. Nej, han är så lycklig så. Vi hade riktigt roligt åt honom igår kväll. Niclas försökte med sin studsa i knät och lyssna på hårdrock metod i över en timma. Alex ville inte sova, han ville digga med och hoppa :)

Han är för övrigt skit söt idag i vit skjorta och blårutiga shorts :)






Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

9770 och 76 gissar jag :-)

2010-06-15 @ 12:24:16
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

SV: Vi pratade kring det, mina problem med att prata. Men det var lite synd för det hade ju räckt att hon började prata om mina känslor så hade det lossnat men hon väntade på att jag skulle göra det själv och det kommer inte hända. Jag vet för övrigt inte hur mycket hon läst här heller. Hon kanske inte riktigt fattat om hon inte haft TID och intresse att läsa ordentligt. Jag skriver ju ganska stora mängder text...

2010-06-15 @ 12:30:43
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback