Brand new day

Gick och la mig tidigt igår. Eller ja, halv tolv är tidigt för mig :) Alex sov till sex fick välling och somnade om till åtta.

Underbart att se fram emot denna veckan med härlig sol och lite värme. Hörde att nästa vecka skulle bli en värmebölja vecka. Typiskt när jag börjar jobba!

Nu ska Alex få på sig lite kläder så ska vi gå ut och njuta. Tror jag tar en sväng över till Rebeckah och låter Alex gunga på hennes gård. Här finns det inga gungor alls och bara vissa gårdar har bebisgungor, hennes har två. Då kan Alex och Elmer gunga ikapp :)

later!

Kommentarer
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

tkr jag absolut, jag kan när som helst (om jag inte är iväg och föder barn haha) så hojta till när du har lust!

2010-06-22 @ 12:38:45
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback