Tillbaka

Jahopp. Hemma igen då då. Anlände till Kungsbacka hos min farmor och farfar runt 11.30. Farmor satte igång och laga pannkakor. Vi åt det tillsammans med jordgubbar och grädde blandat med vaniljvisp, skit gott!
Alex fick två presenter. En hink fylld med sandlåde leksaker och en blå racerbil. Dom lekte han med flitigt.

Strax efter två åkte vi vidare till mamma och pappa. Där har vi bara tagit det lugnt och Alex har fått busa massor med sin mormor och morfar. Åkte hem vid halv åtta. Alex var skit trött och började skrika efter halva vägen (resan tar ca 45 min). Så fortsatte han heeeeeeela vägen hem. Jag ville inte ge honom nappen, för då hade han somnat och sedan varit hur pigg som helt halva natten. Uppskattas inte då jag ska jobba imorgon igen.

Niclas ska vara hemma med honom imorgon då vi inte fixade barnvakt för imorgon och onsdag. Men han har massa pappadagar att ta ut så det går lika bra.

Föresten, i ett par dagar nu har Alex börjat släppa bordet och stå själv. Han klarar det bra en liten stund, tills han börjar flänga och tappar balansen. Han har även försökt resa sig upp utan att hålla någonting, men inte lyckats utan att ramla. Så fort han blivit lite stadigare och säkrare kommer nog dom första riktiga stegen. Spännande.

Nu ska jag titta på film.

Puss hej!

(Glömde kameran idag som jag hade tänkt ta med till Kungsbacka :( )



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Snart springer de omkring våra små bebisar <3



tack för din underbara helikopterkommentar haha fick le lite :-D KRAM!

2010-07-05 @ 21:27:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback