Kungsbacka nästa!

Idag är en ledig dag. Jag och Alex ska styra kosan mot Kungsbacka. Först ska vi till min farmor och farfar och hälsa på. Alex har inte varit där sedan han var ett par månader. Han kan nog hitta mycket kul att riva ner där :) Vi ska få pannkakor till lunch med, mumma.

Vi åker sedan vidare till mamma och pappa. Förhoppningsvis är det varmt så Alex kan bada i poolen som mormor köpt till honom. Ska bli en helt underbar dag. Komma bort lite och träffa familjen!

Nu är det högvakt som gäller på Alex när vi är ute. Han har upptäckt tjusningen med att gå i trappor. Han är väldigt duktig på det. Det går snabbt och smidigt, men han kan ju inte klättra själv, så nu får jag springa efter honom hela tiden och ta honom därifrån. Han kryper såklart raka vägen tillbaka och inget hjälper för att få honom att glömma bort trappan. Jag bävar för när han börjar gå... :)

Vet ni vad? Jag har en son, en helt underbart vacker, perfekt SON. Shit va jag e lycklig! :-D



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 <3 Hoppas ni får en perfekt dag :-) <3 <3

2010-07-05 @ 10:40:46
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback