Kalas

Skrev fel igår. Niclas farmor fyllde 71 idag (skrev 70). Vi åkte dit vid tre tiden. Alex var väldigt trött för han sov bara ca 40 minuter när jag åkte hem från mamma och pappa och inget mer sedan 7 på morgonen. Det gick bra i början. Vi fick jättegod smörgåstårta och Alex fick äta han med. Eter nån timma började han bli varm och gnällig. Tig av honom alla kläderna och gick och lekte med honom i deras sovrum som var lite svalare. Då blev han nöjd igen. När vi gick tillbaka ut hittade han en skål med låtsasfrukter i bokhyllan. Det kunde han roa sig med bra länge. Efter kaffet åkte vi hem och då somnade han gott i bilen.











Nu har Niclas åkt in till Borås med Fredrik. Alex vaknade precis för en stund sedan. Blev väldigt förändrade sovplaner idag så jag får väl se när han går att få i säng igen. Han vrkar iof trött, kanske ska försöka på en gång :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha tårtbilden med handen :-D

2010-07-16 @ 00:47:58
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Haha, jag vet. Skulle skrivit klåfingriga Alex under, men jag glömde :P

2010-07-16 @ 06:59:40
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback