Ingen tid

Vad all tid försvinner när man jobbar. Hinner inte göra någonting annat. Jobba, ta hand om Alex, städa. Kul kul (jo va med Alex är underbart såklart♥). Den här helgen ska jag njuta av ledigheten. Åka och bada med Alex, grilla och ha det gott!

Var ute på gården med honom när jag kom hem. Pratade med grannarna och drack en skvätt kaffe. Annars har jag inte så mycket att erbjuda i bloggen. Ska försöka fota lite i helgen också. Bli ju inget av det heller.

Men jag måste börja använda systemkameran som en vanlig kamera också. Alltså ta bara vanliga vardaglliga bilder och lägga upp. Blir liksom när man fotar med den att man vill göra det bra och fixa och trixa med bilderna. Eftersom jag inte använder den vanliga digitalkameran längre får jag skärpa mig och fota "vanligt" med canonen också.

Nu slappa!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Håller med om kameran och då har jag inget jobb att skylla på :-P

2010-07-07 @ 21:58:32
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback