Gnäll o tvätt

Idag vaknade Alex klockan sju, vi gick upp och han satte genast igång att börja gnälla. Han har varit grinig i ett par dagar nu. Klänger runt mina ben och sätter man ner honom grinar han bara och skriker mamma hela tiden. Jag blir tokig ibland kan jag meddela. Vi tog en promenad med hunden och det gillar han så då var han tyst. Vet inte om det är tänderna som spökar. Alla dom fyra första i överkäken har spruckit ut nu. Är det inte det så är det väl värmen eller att han är uttråkad. Oftast så är han glad och snäll när vi är hos någon annan. Hemma är tråkigt :)

Himlen är grå idag, men det är ändå rätt varmt. Ska tvätta vid två i tvättstugan. Behöver få undan den växande högen. Annars är planerna noll idag. Dom flesta grannarna är borta. Får se vad man kan hitta på.
Får börja med en kopp kaffe i alla fall.

later

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ses? Jag har inte heller något för mig. Men jag har två gnällig ungar :-P

2010-07-12 @ 10:12:03
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback