Gäääääääsp!

Jag e trött. Verry trött. Alex har sovit sedan klockan kvart över sex förutom typ en vaken kvart. Detta lär betyda att det blir en tidig morgon. Borde gå och lägga mig nu, men näääää.

Både jag och Niclas är ju hemma imorgon och hemmet är relativt städat. I tisdags jobbade Niclas sin sista dag. Han är härmed förklarad arbetslös! :-) Jag har allvarligt inte funderat så mycket kring det. Känns inte jobbigt faktiskt. Visst måste han verkigen ha ett jobb. Vi klarar oss ändå,  men inte mycket mer än så. Framtidsplanerna kommer stå stilla tills vi båda jobbar. Men jaaa, jag har bara någon slags tillit till honom att han kommer lösa detta. Han är bra på att fixa saker :) Puss på dig min älskling!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback