En vurpa

Idag har Alex fått skrapsår för första gången. Otroligt nog har han aldrig slagit sig tidigare så det blivit sår. Han kröp ute på gården och snubbla på sina fötter så han slog pannan i asfalten. Han hann nog ta emot lite först så han bara skrapade ytan lite. Men nu har han ett fint rött skrapsår i pannan.

Än så länge är det vackert väder och varmt som sjutton. Alex sover nu, men när han vaknat ska vi åka och bada i Hanatorp, eller vart det blir. Fy så gött med svalka, jag svettas ihjääääl!

Har suttit hos Helena och druckit kaffe och spelat kort under förmiddagen. Ovanlig mening va?? ;)

Nu ska jag fixa lite med en bild på Alex tänkte jag. Ska skicka den till Markbladet. Då blir Alex farmor nöjd, hon brukar klippa ut annonser, artiklar och bilder på folk hon känner och klistra in i pärmar :)

Later!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Stackarn som vurpat då <3

2010-07-11 @ 21:10:10
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda

Skrapsår i pannan gjorde min son med i pannan. Det ärr som blev av det fick han 16000 kr i ersättning från försäkringsbolaget. Så glöm inte att anmäla det. Det är nästan så man själv vill skrapa upp pannan i asfalten.

2010-07-11 @ 22:35:56
Postat av: Johanna

Hmmm, mja, men det var väldigt ytligt skrap, han kommer inte få något ärr utav det. Nästan borta redan. Det tror jag inte försäkringsbolaget ger något för :)

2010-07-12 @ 07:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback