11 månader första stegen

17 Juli. Alex är idag 11 månader gammal. Kan inte fatta att han är 1 år om bara en månad till. Stora härliga, underbara, helt fantastiska Alexander <3.

Han tog sina första riktiga steg idag. Såklart var jag på jobbet och missade det, men Niclas filmade och skickade till mig. Han har inte börjat gå riktigt nu, men han lyckades gå, eller snarare springa, ungefär 7-8 steg. Han visade mig hur duktig han är när jag kom hem. Snart ett år, snart går han. Nu är han verkligen ingen bebis längre.

En sak är säker. Jag älskar honom mer än något annat på jorden och det kommer jag alltid göra!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

aaaw duktiga killen <3



GUUUD va stoooora våra bebisar börjar bli :-( eller som du säger; det är ju inte ens bebisar...

2010-07-17 @ 22:29:00
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback