Slapp dag

Idag har jag inte gjort många knop. Gick inte upp förän vid 10 i morse. KLädde på Alex och gav han mat, sen var jag uppe hos Emmelie en sväng på kaffe :).

Sen har jag bara suttit hemma, diskat, gosat med Alex och läst min bok. Vid halv tre mötte jag Maria i hundgården, sen gick vi hit och drack te medan Alex mumsade på majskrokar :).

Nu funderar jag på vad man ska äta till middag och hur illa snöfallet kommer bli imorgon. Då kommer ju föräldrapenningen och jag behöver både handla och ta ut pengar + att det är babysim. Men är det allt för jäkligt får man väl låta bli. Man får som tur är ta igen gånger man missat en annan dag.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag kom iväg till slut, typ vid 15-tiden hehe

2010-01-26 @ 17:17:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback