Shoppingdagen

Det blev inhandlat en hel del idag i Kinna. Snacka om rea nu. Halva priset på rea priset. Toppen :) Tyvärr är det ju nästan slut nu så jag hitta inte så mycket roligt till Alex. Fanns en del kläder kvar, man knappt ett plagg i strl 74. Totalt utplockat i den storleken. Så var det ju också värsta babyboomen runt den tiden han föddes :).

Jag fick iaf inhandlat till Alex:

Två pyjamasar strl 74 Lindex (ej rea)
En Body strl 74 Lindex
En Tröj/skjorta Strl 80 Lindex
Två Body strl 74 Kappahl

Till mig:
En kofta
Två BH

Totalt: 467 kr :)





När vi kom hem var det dags för ALex att äta middag. Spagetti och köttfärssås stod på hans meny och två smörgåsar till mamma :). Sedan kom SUss förbi och hjälpte mig färga håret så nu är det brunsvart :) SKa bara få tummen ur röva och beställa klipptid med. Har sagt detta nu i två månader. I need it bad :)

Nu har jag ätit lasagne och roat både Alex och Bamse genom att jaga Bamse med Alex i famnen. Alex skrattar så han kiknar och Bamse är jätteglad för uppmärksamheten :)

Älskling kommer strax hem, då ska jag ta ut Voffsen i snöyran innan träningen klockan sju.
Jajjemen, vi står fast vid träningen som vi sagt. Tredje veckan nu. Jäkligt duktiga tjejer :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kul att fynda lite iaf

2010-01-27 @ 20:34:40
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback