Promenader o städning

Idag var jag uppe tidigt. Kvart över sju redan. Alex snusade vidare tills jag väckte honom vid åtta. Han vill gärna vara uppe länge på kvällarna och sova till nio-tio på morgonen, så nu ska jag försöka ändra på det :)

Vid halv nio promenerade vi med Emmelie till Sandvallsäng och lämnade Johannes hos dagmamman. Vid halv två gjorde vi samma sak fast för att hämta honom då. Två sköna promenader idag.

Emellan där har jag städat. Plockat, dammat, diskat, dammsugit (med min störda skit dammsugare som bara faller isär), tvättat och druckit kaffe såklart :).

Nu är det bara slappa och pyssla med Alex för hela slanten som gäller, förutom matlagning lite senare då. Det sägs ju att äta bör man annars dör man, vet inte om det är sant?? ;-)

Alex har precis mummsat majskrokar och kletat ner hela sig själv och stolen. Dom är riktigt roliga attt få bort när dom hunnit torka in på honom...NOT* Men en bra muta så han är nöjd en stund, helt värt besväret efteråt :)




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sötskrutt

2010-01-28 @ 16:54:19
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback