Morrn morrn!

Sitter här med min kopp kaffe som gör sig gott i magen. Alex leker och tjattrar i sin gåstol. Han har börjat få den framåt nu. Han ser för rolig ut. Benen sprattlar och sprattlar allt vad han kan, men stolen går bara framåt några cm åt gången. Men snart blir det nog riktig fart på grejerna :)

Igårkväll somnade Alex halvtio utan att vakna igen, så jag och Älskling kunde sitta ifred och titta på film och äta godis. Såg 2012, den var riktigt bra, men låååång.

Hade förståss tränat innan också. Det håller jag fast vid. Eftersom vi var ute och shoppade och så igår, blev det ingen gemensam träning med tjejerna. Niclas fixade skivan vi brukar träna så jag gjorde hela passet själv, med Alex som publik.

Idag ska Niclas ut och fota tror jag. Får se vad jag hittar och Alex hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback