Middag och present

Just nu sitter jag och slappar framför datorn. Här har varit lugnt och skönt en stund för Alex ligger och:

:)
Och Niclas har varit hos sin mamma med Bamse. Jag och Alex var där innan också. Skulle över på en kaffe, men det blev middag också :) Kyckling och pommes med rödvinsås. Det var skit gott. Jätte skönt att slippa tänka på maten idag också. Nu finns inga mer måsten förutom Bamses kvällspromenad.

På förmiddagen kom Alex farfar förbi med en liten present också. Hans fru Lisbeth har stickat en jätte fin mössa med matchande tröja. Jag ska ta kort när han har det på sig, hann inte göra det imorse. Men han blev så gullig. Ett lite blåbär :)

Nu ska jag om jag hinner innan Alex vaknar lägga mig ner och läsa en stund. Håller på att läsa New Moon eller När jag hör din röst som den heter på svenska. Bara älskar Twilight filmerna så jag måste läsa böckerna. Men en sak har jag lärt mig om böcker som blir film, man ska inte läsa böckerna först för då stör man sig bara på allt som inte är med i filmen. Har man däremot sett filmen först är det bara roligt att läsa boken efteråt och få reda på mer smaskiga detaljer. Därför ska jag inte läsa Eclipse förän jag sett filmen även om den inte kommer förän typ till hösten. Gud vad jag längtar* Edward är ju bara för snygg ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Alex ligger precis som Elmer när han sover och med snutten också :-)

2010-01-23 @ 21:45:08
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback