Kaffe besök + tränings dvd

Har precis blivit av med 4 kaffegäster. Emmelie, David, Johan och Martin. Killarna disskuterade sin kommande skidresa. Den 6:e februari drar dom till fjällen och vi blir lämnade kvar :). Det ska bli både skönt och jobbigt. Skönt att vara ensam, skönt att ha det städat, skönt att få sakna Niclas lite, tror man behöver det när man varit tillsammans länge och träffas varje dag.

Jobbigt däremot att inte få en sekunds paus. Ta hand om precis allt med Alex och hunden en hel vecka! Puh..
Men men, vänta bara killar! Snart är det våran tur, bara så ni vet!! :D

Jo jag får en kväll och morgon ledig faktiskt. Samma dag som dom åker ska Alex farmor ha honom. Jag ska på sexparty hos Emmelie syster. Ska bli skoj med en hemmafest. Svärmor var så snäll att hon faktiskt tog semester två dagar för att passa honom. Väldigt snällt.

Beställde en ny tränings Dvd idag också. Behöver ha lite variation på träningen. Det var någon slags Dans/Aerobic träning typ. Ska bli intressant med lite nya steg. När jag har skivan hemma ska försöka träna ännu oftare när det finns tid. Dom tre dagarna i veckan plus promenader står jag fast vid, men klämmer gärna in lite fler pass när det finns möjlighet.

Nu är jag vrålhungrig, men vet inte vad vi ska äta. Så jäkla sugen på Pizza, men det är bäst att låta bli ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback